zo leert Jayden het vak van binnenuit
Bij Seven Seas International geloven we in de kracht van leren in de praktijk. Op onze marketingafdeling krijgen stagiairs de kans om hun kennis toe te passen, nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en actief mee te draaien in een dynamische B2B-omgeving.
Jayden van ’t Klooster is één van onze huidige stagiairs. Hij stelt zich hieronder graag even voor en vertelt in zijn eigen woorden over zijn stage bij Seven Seas International.
“Mijn naam is Jayden van ’t Klooster en ik loop stage bij Seven Seas International op de marketingafdeling."
Tijdens mijn stage hoop ik veel te leren over Marketing & Communicatie in de praktijk en ervaring op te doen met verschillende aspecten van het vak.
Ik ben verantwoordelijk voor het verzinnen van onderwerpen voor de social mediakanalen en voer daarnaast productonderzoek en haalbaarheidsonderzoek uit. Zo krijg ik de kans om zowel creatief als analytisch bezig te zijn.
Ik ben dankbaar voor deze kans om praktijkervaring op te doen bij Seven Seas International en kijk ernaar uit om mezelf verder te ontwikkelen en nieuwe vaardigheden te leren.”
Met zijn frisse blik en brede inzetbaarheid is Jayden een waardevolle aanvulling op het marketingteam van Seven Seas International. We vinden het belangrijk om jonge professionals zoals Jayden de ruimte te geven om te groeien in hun vak, in een omgeving waar kennisdeling en praktijkervaring centraal staan.
We wensen Jayden veel succes én plezier in de rest van zijn stageperiode!
Wil je meer weten over een stage bij Seven Seas International? Neem contact met ons op via onderstaand formulier!
Contactformulier blog
Op de hoogte blijven?
Wordt lid van onze nieuwsbrief.








